четвер, 3 березня 2016 р.

Урок 48. Атмосферний тиск

“ Ми живемо на дні повітряного океану…”
Е. Торрічеллі 
    НА УРОЦІ РОЗГЛЯНУЛИ:
1. Атмосфера.
2. Поняття атмосферного тиску.
3. Вимірювання атмосферного тиску.
4. Одиниці вимірювання атмосферного тиску.
5. Залежність  атмосферного тиску від висоти.
6. Прилади для вимірювання атмосферного тиску.

   ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник (Бар.):   вивчити §§25;  вправа 25(4, 5,7).  

   ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ

1 Відео "Атмосферний тиск


2 Відео "Атмосферний тиск. Барометри



3. Відео "Атмосферний тиск і самопочуття людини" >>>


4. Запам'ятайте
      Тиск атмосфери, що дорівнює тиску стовпа ртуті висотою 760 мм при температурі 0оС, називають нормальним атмосферним тиском.
     Одиницею вимірювання атмосферного тиску є 1 мм рт.ст., 1 паскаль (1 Па), 1 гектапаскаль (1гПа).
                 1 мм рт.ст. = 133,3 Па = 1,33 гПа
               760 мм рт.ст = 101325 Па = 1013 гПа.

6 коментарів:

  1. Доброго дня! Я учениця 7-Б класу Дзюбенко Тетяна. Оскільки я не була в школі, читаючи цю тему я не все зрозуміла. Сподіваюся на вашу допомогу в школі)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таня, не хвилюйся, у середу,10.03, я дам відповіді на твої запитання і поясню те, що ти не зрозуміла. Раджу ще раз прочитати відповідний параграф підручника або переглянути відео. До зустрічі!

      Видалити
    2. Дякую завдяки уроку я зрозуміла цю тему))) Дзюбенко Тетяна

      Видалити
    3. Таня, вітаю! Усе чудово! Ти зрозуміла цей матеріал!

      Видалити
  2. Доброго дня. Читаючи параграф я не все зрозуміла,думаю ви мені допоможите)))Біккерт Катерина.

    ВідповістиВидалити